Tuesday, September 29, 2015

Serenatë Indiane


PERCY BYSSHE SHELLEY


Unë ngrihem nga ëndërrat e tua
nga i pari gjumë i natës embëlsim
kur erërat frymojnë ngadalë
dhe yjet mbulojnë me shkëlqim
Unë lind nga ëndrat e tua
dhe një ëngjëll në këmbët e mija më rri
a e di se ku do me çojë ai?
në dritaren e dhomës të gjumit tënd, Sa mire!

Ajri i përgjumur kalamendet
në errësirë,… nga curril’ i heshtjes
era  e manjoleve butësisht rrëzohet 
si mendimet ngazëllyese në ëndërr.
Zëri i bilbilave me të qarë
brënda shpirtit të tyre vdes
ashtu siç unë në zemrën tënde të  mbaroj dua
Oh   ja një gjë kaq e çmuar je për mua.

Oh më ngri nga bari të lutem
kur unë të zbehem bie vdes..
dhe lere dashurinë të bjerë si puthje shiu
mbi buzët e mija dhe qepallat e zbehtë.
Faqet janë të ftohta dhe të bardha, i mjeri unë!
zemra më rreth zhurmshëm dhe shpejt
oh fute në krahërorin tënd  zemrën time përsëri
aty ku më e mbrojtur të jetë.


Shqipëroi M.P.

No comments: