Friday, May 27, 2016

Lutje

Caitlyn Siehl
Ja se ku është fundi përpara fillimit
Të heq nga dhëmbët si një fije spinaqi e mbetur
Shkoj të lahem në vaskë kësaj here pa menduar që të mbytem në të.
Motra ime e kalon fundjavën në apartamentin tim
pa më pyetur më parë, edhe pse e sheh mire
që dhëmbët e mi janë më të mprehtë që nga hera e fundit.
Emri yt është vetëm një emër,
Akoma nuk jam tërësisht e thërmuar pasi e mbyll derën.
Them “ faleminderit për gjithçka” dhe shkoj të laj gojën
Ti sheh “ Discovery chanal” në TV
dhe aty paraqitet një luaneshë që lëpin putrën e përgjakur pasi ka vrarë.
Ty të kujtohem unë dhe çuditesh nëse bari ishte vërtet aq i gjatë
sa ti nuk më pe kur po afrohesha.
Unë po transformohem në një diçka të egër dhe të uritur.
Kur puth lëkurën tënde përpiqem vetëm të gjej shijen e eshtrave .
Çfarë do që te ketë mbetur nga ty, shpresoj që të më harrojë.
Perktheu M.P.

No comments: