Thursday, June 18, 2015

DET I BRENDSHEM




Deti i brëndshëm
deti i brëndshëm
dhe mungesa e peshës në fund të tij
atje ku ëndrat ngjizen
dy vullnete bëhen një
për të realizuar  dëshirën
Nje puthje shkrep jeten
me vetëtimë dhe bubullimë
dhe metamorfoza e ndryshon trupin tim që të mos jetë më i imi
është njësoj sikur po penetron qëndrën e universit
përqafimet më  fëminore
dhe puthjet më të dlira
na reduktojnë
në një dëshirë të vetme.
Vështrimi yt është vështrimi im
si një jehonë që përsëritet pa fjalë
“akoma  më brënda, më brënda”
deri përtej gjithçkaje
të bërë nga gjaku dhe nga kockat.
Por unë gjithmonë zgjohem
ndërkohë që gjithmonë dua i vdekur të jem
për të vazhduar të mbaj të ngatërruar
flokët e tua me gojën time.



Shqiperoi M.P.


https://www.youtube.com/watch?v=pgA18zrn9RE

No comments: